ТРОПАРИ ПРЕПОДОБНЫМ, часть1 |
338.
Авраамию Галичскому, Чухломскому, глас 4:
От
мирскаго мятежа изшед,
/ в тихое пристанище, преподобнаго Сергия
обитель, притекл еси, / и тамо равноангельное
житие пожив, / во страну Галичскую пришел
еси, / идеже веру Христову насаждая / и
новокрещенныя люди от суеверий поганских
очищая, / многи и велики подвиги подъял еси /
и, обители четыри создав, / иноков лики добре
упасл еси / и ко Христу Спасу привул еси, /
Егоже моли, преподобие отче Авраамие,
спасти души наша.
339.
Авраамию, затворнику Печерскому, в Ближних
пещерах, глас 2:
Велия
веры исправления, / в пещернем затворе, яко
на воде упокоения, / преподобне отче
Авраамие, радовался еси, / огнем бо любве
Божественным распалаемь, / бдением и
молитвою безстрастия достигл еси / и явился
еси равноангельный на земли, / того
молитвами, Христе Боже, спаси души наша.
340.
Авраамию, архим. Ростовскому,
Просветйвся
Божественною благодатию, / неверныя люди
наставил еси к свету Богоразумия: / и по
смерти сияя светлостию жития твоего, /
источаеши исцеления притекающим с верою к
тебе, / Авраамие отче наш, / Христа Бога моли
даровати нам велию милость.
341.
Авраамию Смоленскому, глас 8:
Днесь
возсия нам память твоя, славне, яко солнце, /
светозарно лучами озаряющая мир / и тьму
нощи злых духов от нас отгоняющая. / Днесь
Небёсныя силы святых Ангел / и души
праведных мысленно торжествуют, радующеся.
/ Днесь и мы, грешнии, припадающе, молимся: /
отче преподобне Авраамие, / Христа Бога моли
непрестанно / спасти град и люди, любезно
тебе почитающия.
342.
Агапиту Печерскому, врачу безмездному, в
Ближних пещерах, глас 5:
Богоноснаго
Антония ревнуя смиренномудрию, / аки
некиим врачеством зелием снедным / исцелял
еси болящия, преподобие Агапите, / тем и
врача неверна уверив, / наставил еси на путь
спасения. / Уврачуй и наша болезни / и молися
Господеви о воспевающих тя.
343.
Агафону Печерскому, в Дальних пещерах,
глас 8:
Блага
Небесная ради дел твоих стяжавый, / благости
тезоимените, Агафоне, / моли Благаго Господа,
молим тя тепле, / яко да не лишит нас вечных
благ Своих.
344.
Александру, игум. Куштскому,
Иже
плотским дебельством Богови работати
изводи, / в пустыню вселився, / в нейже
многими поты и труды / безтелеснаго
равноангельнаго пребывания возможе
достигнута, / таже от Бога узрен быв, /
сподобися великих чудес в жизни и по
преставлении, / на нечистыя духи силу
восприим, / изгониши от приходящих к тебе с
верою, / темже, отче Александре, / за вся ны
моли, / спастися душам нашим.
345.
Александру Ошевенскому, глас 4:
Христа,
истиннаго Бога, всею душею возлюбил еси / и
Тому невозвратным желанием последовал еси,
/ вся же красная и сладкая мира сего
возненавидев, / яко небопарный орел, на
Небеса возлете / и тамо со Ангелы ликуеши и
со всеми святыми Святей Троице предстоиши, /
моли и нам спастися, чадом твоим, / яко же
обещася, Александре преподобне, отче наш.
346.
Александру Свирскому, глас 4:
От
юности, Богомудре, желанием духовным в
пустыню вселився, / единаго Христа возжелал
есй усердно стопам в след ходйти, / темже и
ангельстии чини зряще тя, удивйшася, / како с
плотию к невидимым кбзнем подвизався,
премудре, / победил еси полки страстей
воздержанием / и явился еси равноангелен
на земли, / Александре преподобне, / моли
Христа Бога, / да спасет души наша.
347.
Алексию, человеку Божию, глас 4:
Возвысився
на добродетель и ум очистив, / к Желанному и
Крайнему достигл еси, / безстрастием же
украсив житие твое, / и пощение изрядное
восприим совестию чистою, / в молитвах яко
безплотен пребывая, / возсиял еси яко солнце
в мире, / преблаженне Алексие.
348.
Алипию, иконописцу Печерскому, в Ближних
пещерах, глас 8:
Зраки
изобразуя святых на дщицах, / сих
благодеяния спешно, / яко искусен художник,
всехвальне Алипие, / написовал
еси на скрижалех твоего сердца / и сего ради,
аки образ, благолепне украшен, / священства
благодатию, аки златом, обложился еси / от
Христа Бога и Спаса душ наших.
349.
Алипвдо Столпнику, глас 1:
Терпения
столп был еси, / ревновавый праотцем,
преподобие, / Иову во страстех, Иосифу во
искушениях, / и Безплотных жительству сый в
телеси, / Алипие отче наш, / моли Христа Бога
спастися душам нашим.
350.
Амвросию Оптинскому, глас 5:
Яко
к целебному источнику / притекаем к тебе,
Амвросие, отче наш. / Ты бо на путь спасения
нас верно наставляеши, / молитвами от бед и
напастей охраняеши, / в телесных и душевных
скбрбех утешаеши, / паче же смирению, терпению
и любве научаеши. / Моли Человеколюбца
Христа / и Заступницу усердную / спастися
душам нашим.
351.
Аммону, затворнику Печерскому, в Дальних
пещерах, глас 2:
Егда
изшел еси от мира, / тогда мирская вся яко
тщетна отвергл, / егда же образ иноческий
на ся прият, / тогда вражия коварства
подвиги своими и труды, Аммоне блаженне,
попрал еси, вопия: / Христе Боже, слава Тебе.
352.
Амфилохию, Макарию, Тарасию и Феодосию
Глушицким, глас 8:
Светильники
светлыя явльшеся, / доброту земную мудренно
оставльше, / и идоша во внутреннюю пустыню,
Амфилохие, Макарие, Тарасие и Феодосие, /
смирение и всякую добродетель извыкше, / и
обретоша безсмертие, / постом и бдением и
прочим воздержанием себе приносяще Христу,
/ и ныне на Небесех Престолу Христову
предстоите. / Молите, отцы Богомудрии,
Амфилохие, Макарие, Тарасие и Феодосие, /
умирити мир и спастися душам поющих вас, / и
согрешений оставление даровати / чтущим
всечестную память вашу.
353.
Анастасии Сербской, глас 4:
Добродетельми
богатая, / кротостию и благочестием
украшенная, / возсияла еси чистотою жития
твоего, / сего ради благий Бог благослови тя
/ быти материю светильника рода сербскаго, /
темже вопием ти: / радуйся, преподобная
мати Анастасие.
354.
Анатолию, в Ближних пещерах и Анатолию
затворнику, в Дальних пещерах, Печерским,
глас 3:
Преблаженнии
и Богоноснии отцы наши, Анатолие и Анатолие
Затворниче, / яко стяжавшии дерзновение ко
Господу / равноангельным своим житием, /
егоже ради обогати Христос нетлением и
чудесы мощи ваша, / молим вас прилежно: /
испросите душам нашим очищение / и велию и
богатую милость.
355.
Андрею Рублеву, иконописцу, глас 3:
Божественнаго
света лучами облистаемый, / преподобне
Андрее, / Христа познал еси Божию
премудрость и силу, / и иконою Святыя Троицы
всему миру проповедал еси / единство во
Святей Троице. / Мы же со удивлением и
радостию вопием ти: / имеяй дерзновение ко
Пресвятей Троице / моли просветити души
наша.
356.
Андронику Антиохийскому, глас 1:
Пустынный
житель и в телеси Ангел / и чудотворец
показался еси, Богоносне отче наш Андрониче,
/ постом, бдением, молитвою Небесная
дарования приим, / исцеляеши недужныя и души
верою притекающих к тебе. / Слава Давшему
тебе крепость, / слава Венчавшему тя, / слава
Действующему тобою всем исцеления.
357.
Андронику Московскому, глас 1:
Безмолвие
от юности возлюбив, / на гору Маковец пришел
еси, Андрониче блаженне, / обитель общаго
жития устроил еси в земнем граде Москве, /
во обители Небеснаго града ныне
ликовствуеши, / молися Христу Богу /
спастися душам нашим.
358.
Андронику и Савве Московским, глас 8:
От
юности своея, преподобнии отцы Андрониче и
Савво, / в пустыни вселистеся Сергия
великаго, / того житию последующе, / плоды
смирения и послушания возрастили есте, /
сего ради сподобившеся быти строители и
первоначальники / обетныя обители
святителя Алексия, / с нимже испросите у
Христа Бога верным людем здравие и спасение
/ и душам нашим велию милость.
359.
Андронику, Савве и Александру Московским,
Даниилу Черному, Андрею Рублеву, глас 2:
Плоды
добродетелей на земли принесше, /
преподобнии отцы, / в Небесных чертозех ныне
благоухаете, яко райстии цвети, / и лицем к
лицу зрите Пресвятую Троицу, / Юже
дерзновенно молите / спастися душам нашим.
360.
Антонию Великому, глас 4:
Ревнителя
Илию нравы подражая, / Крестителю правыми
стезями последуя, / отче Антоние, / пустыни
был еси житель, / и вселенную утвердил еси
молитвами твоими. / Темже моли Христа Бога, /
спастися душам нашим.
361.
Антонию Дымскому, глас 4:
Добродетелей
ревнителю, / пустынный житель, / подвижник
веры Христа Бога нашего, / пощением и труды
умертвивый плотская вожделения, /
тезоимените великому Антонию, / егоже житию
поревновал еси / и во егоже имя Божественный
храм воздвигл еси, / купно с ним, преподобне
Антоние, моли Спасителя всех, / да и нас
сотворит победители плотских похотей / и
храмы Духа Святаго, / по велицей Его милости.
362.
Антонию Печерскому, Киевскому, начальнику
всех русских монахов, глас 4:
От
мирскаго мятежа исшед, / отвержением же мира
евангельски Христу последовал еси / и
равноангельное житие пожив, / в тихое
пристанище Святые Горы Афона достигл еси. /
Отонудуже благословением отцев в гору
Киева пришед, / и тамо трудолюбно жизнь
совершив, / Отечество свое просветил еси, /
и множеству монашествующих стезю ведущую
к Небесному Царствию показав, / Христу сия
привел еси. / Егоже моли, Антоние преподобне,
/ да спасет души наша.
363.
Антонию Римлянину, Новгородскому чдтв.,
глас 4:
Ветхий
Рим, отечество твое, оставив, / на камень, яко
на легкий корабль, возшел еси / и на нем паче
естества, аки безплотен, по водам шествовал
еси, / промышлением Божественнаго разума
направляемь, / Великаго Новаграда достигл
еси / и, обитель в нем сотворив, / тело твое в
ней предложил еси, яко дар освящен. / Тем
молим тя, отче Антоние: / моли Христа Бога,
да спасет души наша.
364.
Антонию Сийскому, глас 1:
Желанием
духовным распалився / и мятежи мирския
отринув, / ко единому же Богу любовию
прилепился еси / и, Того вседушне взыскуя, /
во внутреннюю пустыню отошел еси, при
водах вселився, / идеже во слезах и трудех
пребывая многолетное время, / в терпении
мнозем житие Ангельское проходил еси / в
наставлении Божественнаго разума, / и
множество монахов собрал еси, мудре, / ихже
посещая, и не остави, Антоние преподобне,
отче наш, / Пресвятей Троице моляся / от зол
всяческих избавити и спасти души наша.
365.
Антонию и Феодосию Печерским, глас 3:
Двоицу
начальных российских светил почтим, /
Антония, Богом посланнаго, и Феодосия, Богом
дарованнаго: / тии бо первии, равноангельным
в России житием просиявше от гор Киевских, /
осветиша отечествия нашего вся концы, / и
путь к Небеси правый многим показаша, / и,
первоотцы иноком бывше, лики спасаемых
Богови приведоша, / и ныне, предстояще в
вышних немерцаемому Божества Свету,
молятся о душах наших.
366.
Арефе, затворнику Печерскому, в Ближних
пещерах, глас 2:
Богатство
твое душевное погубити хотя враг, / помрачил
тя бяше богатством тленным исперва, / но
всех спасаяй Господь / богатство гибнущее
окрасти попусти, / душевное же невредно
соблюд, / Небесных сокровищ наследника тя
показа, Арефо, / тем тя чтим и ублажаем.
367.
Аркадию Новоторжскому, глас 4:
От
духовнаго наставника, отца преподобнаго
Ефрема, наставляемь, / послушания добрый
рачителю, отче Аркадие, / от мирскаго мятежа
удалился еси / и, инок быв изрядный, / добрым
подвигом ревнуяй, / от Христа Бога приял
еси венец славы Небесныя; / и ныне, вкупе с
преподобным отцем Ефремом у Престола
Вышняго предстоя, / о нас молися, избавитися
нам от всех бед и скорбей / и спастися душам
нашим.
368.
Арсению Великому, глас 8:
Слез
твоих теченьми пустыни безплодное возделал
еси, / и иже из глубины воздыханьми во сто
трудов уплодоносил еси, / и был еси
светильник вселенней, / сияя чудесы, Арсение
отче наш, / моли Христа Бога спастися душам
нашим.
369.
Арсению Каппадокийскому, глас 3:
Житие
богоугодное добре скончав / сосуд честен
Утешителя явился еси, Богоносне Арсение, /
чудес благодать приим, всем подаеши скорое
вспоможение, / отче преподобне, / Христу Богу
молися / даровати нам велию милость.
370.
Арсению Комельскому, глас 4:
Удалився
мира, и водворився в пустыню, / и ту
подвизався добрым подвигом, / постом, и
молитвами, и многим терпением, / и жив
показал еси многая чудеса, / и по
преставлении своем источаеши различная
исцеления / с верою приходящим к честному
гробу твоему, / Арсение, отче наш, / моли
Христа Бога / спастися душам нашим.
371.
Арсению Коневскому, глас 4:
Духом
Божиим наставляемый, / возлюбил еси
безмолвие, / в немже евангельски
подвизающуся, / пречудный Афонский дар - /
Богоматере икона, даровася ти, всеблаженне,
/ и, образ добродетелей быв стаду твоему, /
Арсение отче наш, / к Горнему торжеству
возшел еси, / идеже со Ангелы ликовствуя, /
моли Христа Бога / спастися душам нашим.
372.
Арсению Новгородскому, глас 4:
Отечество
свое и род оставил еси, / Христу прилепися, /
и Великаго Новаграда достигл еси, / и в нем
во юродстве трудолюбное твое тело изнурил
еси / многим постом и воздержанием, / и
пророчествия дар прияти сподобися, / и
многошвенныя ризы изволил еси на себе
носити, / и, тело в нем предложив, / обитель
себе в премирнем Царствии у Христа, всех
Бога, сотворил еси. / Егоже моли, святе
Арсение преподобне, / Церкви и стране нашей
в мире пребывати от всех навет вражиих, /
ущедрити нас, почитающих твое торжество, / и
спасти души наша.
373.
Арсению Трудолюбивому, в Дальних пещерах,
глас 8:
Слез
твоих теченьми пустыни безплодное возделал
еси, / и иже из глубины воздыханьми во сто
трудов уплодоносил еси, / и был еси
светильник вселенней, сияя чудесы, Арсение
отче наш, / моли Христа Бога спастися душам
нашим.
374.
Афанасию Афонскому, глас 3:
Еже
во плоти житию твоему / удивишася
ангельстии чини: / како с телом к невидимым
сплетением изшел еси, приснославне, / и
уязвил еси демонские полки. / Отонудуже,
Афанасие, / Христос тебе воздаде богатыми
дарованьми, / сего ради, отче, моли / спастися
душам нашим.
375.
Афанасию Высоцкому (Младшему),
Серпуховскому, глас 8:
Образ
Божий в богосотворенней душе твоей, / ум,
слово, и дух соблюдая / вперился еси отче
преподобне Афанасие, / любовию ко Всетворцу
Богу, / и сего ради / молитвы, труды, и
подвиги добродетельныя восприим, / прешел
еси в вечныя небесныя кровы. / Отнюдуже
назирай нас / моля Святую Троицу, / еже
наследити нам горнее всерадостное блаженство.
376.
Афанасию, затворнику Печерскому, в Ближних
пещерах, глас 3:
Блаженство
плачущих получити желая, / день и нощь
непрестанно плакал еси, / имея во уме час
Судный, / тем по кончине твоей обрел еси
утешение на Небеси, / преподобне Афанасие. /
Подаждь и нам плакатися зде грехов наших
выну, / яко да плача безконечнаго избывше, /
тамо приимем вечное утешение.
377.
Афанасию, затворнику Печерскому, в Дальних
пещерах, глас 7:
По
имени своему за труды велия / и всегдашнее
зде умерщвление плоти в затворе /
безсмертную ныне на Небеси / жизнь
наследовавый, / молим тя прилежно: / молися
о нас, / яко да и мы тояжде сподобимся
получити.
378.
Афанасию и Феодосию Череповецким, глас 5:
Яко всехвальнии ученицы / великаго покровителя и заступника земли Русской, / Богоноснии отцы наши Афанасие и Феодосие, / от юности вашея крест Христов на рамена вземшии, / усердно Тому последовали есте / и добре потрудилися в Сергиевой обители. / Отонудуже Божиим изволением прибывша, / благочестно во граде нашем Череповце подвизалися есте, / и обитель Воскресения Христова устроиша, / молитвою и трудом Богу угодивше, / от Него венец славы Небесной прияли есте, / и ныне святыми своими телесы / в соборнем храме под спудом почивающе, / духом же вкупе с преподобным Сергием / у Престола Всевышняго предстоя, / о нас молитеся прилежно / избавитися нам от всех бед и скорбей / и спастися душам нашим.
379.
Ахиле, диакону Печерскому, в Дальних пещерах, глас 8:
Постническое житие облобызав / и многими труды от младых ногтей себе обложив, / на степень диаконства произведен быв, всечестне, / в коем служил еси в церкви Божия Матере непорочне, / Ейже молися, / во еже спастися душам нашим.
380.
Боголепу, отроку, схимонаху Черноярскому, Астраханскому, глас 4:
От юности освящен бысть Господеви, / преподобне отче Боголепе, / мира сего красоту оставил еси, / желая древнему отечеству наследовати, / сохраняй град сей и люди, / с верою притекающия ко гробу твоему целебному, / просяще помощи и заступления, / да вси воспоим ти: / радуйся, отче Боголепе.
381.
Варлааму Важскому, Шенкурскому, глас 3:
Иже к добродетелем прилежанием взыграния плоти обуздал еси, / благими нравы душу свою украсив, / от земных Христу превозведе ум свой, / тем от Него исцелением струя независтна явися, / притекающим верою к тебе и любезно зовущим: / Варлааме, отче наш, / моли Христа Бога, / да спасет души наша.
382.
Варлааму Индийскому, глас 8:
Слез твоих источники пустыни безплодное возделал еси, / и иже из глубины воздыханьми во сто трудов уплодоносил еси, / и был еси светильник вселенныя, сияя чудесы, Варлааме отче наш, / моли Христа Бога спастися душам нашим.
383.
Варлааму Керетскому, глас 1:
Божественною свыше просветився благодатию, преподобне, / мир оставил еси, / житейскую печаль и всяк мятеж мира сего / любве ради Христовы со дерзновением отвергл еси, / евангельски Христу последовал еси, / и, Того ярем взем, во всем воли Его повинулся еси, / и весь разум и сердце к Нему неуклонно возложил еси, / Христа ради тело свое изнуряя постом и бдением, в молитвах своих не усыпая, / Бога милостива творя и Пречистую Богородицу Молебницу предлагая, / и сего ради от Бога восприем власть и силу на сопротивнаго врага, / не убояся воздушныя и морския тяготы и студени, ниже уклонися, / и морскою пучиною в мале ладиице по водам шествие творя, / против зельнаго обуревания плаваше, / промышлением Божественнаго разума направляемь, / и около Святаго Носа непроходимый путь морский / от ядовитаго червия / благопроходен человеком без вреда сотворил еси молитвами своими, / и многим терпением во временней жизни подвиг совершил еси, / и, равноангельное житие пожив, / темже и по преставлении источаеши чудес благодать / иже верою приходящим к тебе / Варлааме, преблаженне отче наш, / вопием ти: моли Христа Бога, / да спасет души наша.
384.
Варлааму, игумену Печерскому, в Ближних пещерах, глас 1:
Мира красная и славу его оставль, / притекл еси в пещеру, / идеже от силы преуспевая в силу, / был еси вождь Христова стада, всеславне Варлааме, / еже яко упас добре, упаси и нас, молим тя, / сохраняя от всех зол, да тя ублажаем.
385.
Варлааму Хутынскому, глас 3:
Иже на земли леганием, / пощением же и бдением / тело твое изнуряя, преподобне, / вся плотская мудрования умертвил еси; / и исцелений струя независтная явился еси / верою притекающим к тебе, Варлааме отче наш, / моли Христа Бога / спастися душам нашим.
386.
Варнаве Ветлужскому, глас 1:
Желанием духовным распалився / и мятежи мирския отринув, / к Богу любовию прилежно присовокупися. / И Того вседушне взыскуя, во внутреннюю пустыню отшел еси, / при водах вселися, / идеже во слезах и трудех пребывая многолетное время, / в терпениих мнозех житие ангельское проходил еси / в наставлении Божественнаго разума / и множество монахов собрал еси, мудре, / ихже, посещая не остави, / Варнаво преподобне, отче наш, / Пресвятей Троице моляся, / от зол всяческих избавити и спасти души наша.
387.
Варнаве Гефсиманскому, глас 5:
Измлада Христа Бога чисте возлюбив, / сын утешения был еси, преподобне отче Варнаво. / По имени и житие твое бысть: / коемуждо страждущему, и нищу, и Царю, / пастырь кроток, утешитель и целитель явился еси. / Поминай нас, благодатный отче, / да молитвами теплыми твоими жизнодавец Бог дарует нам утешение и велию милость.
388.
Василию Декаполиту, исп., глас 1:
Пустынный житель, и в телеси Ангел, / и чудотворец явился еси, Богоносе, отче наш Василие, / постом, бдением, молитвою Небесная дарования приим, / исцеляеши недужныя и души верою притекающих ти. / Слава Давшему ти крепость, / слава Венчавшему тя, / слава Действующему тобою всем исцеления.
389.
Вассиану и Ионе Пертоминским, Соловецким чдтвв., глас 8:
Прежде отвержением мира, / яко морскаго треволнения, избегосте, отцы преподобнии, / послежде же, изволением Божиим, / в водах морских кончину блаженную приясте / и к неболезненному покою преставистеся от земли радующеся. / Тем и по кончине от Христа Бога прославистеся чудесы обильно,/ теплии в бедах верным помощницы показастеся, / и ныне на Небесех предстояще Престолу Христову, / Вассиане преблаженне и Ионо преславне, / молитеся присно о душах наших.
390.
Вениамину Печерскому, в Дальних пещерах, глас 2:
Добр купец бысть, Богомудре Вениамине, / богатство бо свое тленно раздав, / купил еси оным нетленное в Царствии небеснем, / в немже ныне тамошних благ наслаждаяся богатне, / проси нам мира и велия милости.
391.
Гавриилу Седмиезерскому, глас 4:
От юности, богомудре, просветився любовию Христовою, / суетный и многомятежный мир оставил еси. / Житие свое вверя предстательству Пречистыя Богородицы, / слез потоки изливал еси пред честным Ея образом, / и теченьми их седьм езер освятил еси. / И терпения ради украси тя небесными дарами Христос Бог наш, / в чудесех и ученицех славна показа земле Казанской.
392.
Галактиону Вологодскому, глас 5:
Днесь град Вологда тобою всемирне хвалится, / возсиял бо еси пресветло яко солнце / и чудесы твоими град и веси, преподобне Галактионе, озарил еси. / И ныне молися Господеви / избавитися душам нашим от прелести вражия / спастися граду нашему от поганскаго и всех противных наития, / и испроси у Христа Бога любовию чтущим тя / прегрешений прощения / и просящим твоея помощи от всякия скорби избавление, и вопиющим к тебе: / Бог наш с нами, прославивый угодника Своего, яко же благоволи.
393.
Геннадию Костромскому и Любимоградскому, глас 4:
Яко пустыннолюбивая горлица, / от суетнаго и многомятежнаго мира в пустыню удалився, / чистотою и говением, молитвами и труждением / прославил еси Бога в душе и телеси своем. / И тако благочестно пожив, / явился еси, преподобне Геннадие, пустыни Любимоградския украшение, / иноком честнаго жития образ / и теплый молитвенник за всех, / притекающих к тебе с верою.
394.
Герасиму Вологодскому, глас 4:
Яко Безплотным единонравен / и преподобным сообщник, преподобне Герасиме, / един на Вологду пришел еси, / прорицая ту быти граду великому / и в нем святей церкви воздвигнутися / и святителем водворитися. / Темже и сподобился еси / близ того погребен быти / и по преставлении своем многими чудесы исцелений просил еси. / Молися всегда о нас, / яко да обрящем от Бога милость.
395.
Герману Аляскинскому, глас 7:
Звездо пресветлая Церкве Христовы, / на севере просиявшая, / вся к Царствию Небесному путеводящая, / учителю и апостоле истинныя веры, / предстателю и заступниче гонимых, / украшение изящное Святыя Церкве во Америце, / преподобне отче Германе Аляскинский, / молися ко Господу, Спасу нашему, / спастися душам нашим.
396.
Герману Соловецкому, глас 8:
Желанием духовным от юности распаляемь, преподобне Германе, / Христу тесным жития путем последовал еси / и, в морский пустынный остров, аки в тихое пристанище, вселився, / в нем многа лета постнически пожил еси, / идеже блаженным отцем Зосиме и Савватию сожитель был еси, / с ними же моли Христа Бога о нас, / любовию чтущих святую память твою.
397.
Геронтию, канонарху Печерскому, в Дальних пещерах, глас 3:
Всечестный канонарше Геронтие, / правилоначальный бывый в церкви / и в правиле иночестем возсиявший светло, / моли Христа Бога, / да прегрешений оставление / подаст душам нашим.
398.
Геронию и Леонтию, канонархам Печерским, в Дальних пещерах, глас 3:
Двоице святая, / правилоначальная, бывшая в церкви / и в правиле иночестем возсиявшая светло, / всечестнии канонарси, / молите Христа Бога, / да прегрешений оставление / подаст душам нашим.
399.
Григорию, священноиноку, глас 4:
Божественную ти раку обстояще, премудре, / зовем ти, преподобне: / ко Владыце всех и Зиждителю молися / избавити нас от бед, / иже верою и любовию тебе / душами и сердцы воспевающе достойно: / слава ти, преподобне всеблаженне Григорие.
400.
Григорию
Декаполиту, глас 3:
Образ
был еси воздержания, / Божественным Духом
вся просветив: / правоверия течение
совершил еси, / учением мир просветил еси / и
зловерных обличил еси смыслы, / отче
преподобне Григорие, / Христа Бога моли
даровати нам велию милость.
Тропарион
||
Православные ссылки
||
Почтовая форма
||
Copyright © 2000-2004 Webmaster